2
1

Buiten dienst gesteld Mat '64 in beeld.

21 april 2014- In 2014 werd Arnhem Goederen gebruikt om terzijde gestelde Plan V treinstellen te stallen, wachtend op de slopershamer. Op 21 april was er een transport naar de Amsterdamse Westhaven voor de 917, 933 en 922, uitgevoerd door Volkerrail.
De 203-3 staat vertrekgereed met de drie treinstellen. Op een aantal Plan V's en wat Speno werkmaterieel staat er verder niets op het grote emplacement. Rechts een PostNL pand.
De 933 met bagagedeuren, en links een originele laadmal.
Op een spoor aan het einde van het terrein staan 5 Plan V's opgesteld. Rechts achter de bomenrij liggen nog meer sporen waarop Plan V's staan opgesteld.
De treinstellen tussen de bosages.
Het transport van de 917, 933 en 922 in Amsterdam Centraal.

In 2014 stonden er ook vele terzijde gestelde Plan V's in Onnen opgesteld. Volkerrail reed ook deze transporten naar Amsterdam.
Zo was de 203-1 met de 893, 894 en 889 onderweg vanuit Onnen op 1 september en passeerde hier de Eempolder ter hoogte van Soest.
Het laatste transport vanuit Onnen werd op 20 oktober gereden, na dit transport was Onnen ontdaan van Plan V. Dit transport betrof de 203-2 met de 891, 874, 881 en 888.

Als een Plan V eenmaal aan de beurt was voor de sloop werd het naar het centraal emplacement van de Westhaven in Amsterdam gebracht door Volkerrail. Alhier worden de draaistellen losgehaald en worden de bakken apart van elkaar op een dieplader getakeld. De laatste meters worden dus via de weg afgelegd, totdat het sloopbedrijf HKS is bereikt.
7 juli 2015- Zo arriveert hier de Abk van Plan V 942 bij de poort van HKS.
Zo verdwijnt de bak achter de muren...
6 december 2015- Maar er zijn ook Plan V's met een beter einde, of in dit geval de Bk's van treinstellen 962 en 964. Het samengestelde treinstel zal gaan dienen als restaurant naast station Amsterdam Lelylaan, met ervoor een perron alszijnde een terras. Er wordt geen compleet treinstel bestaande uit een Bk en Abk gebruikt, omdat er in een Abk bak asbest zit.

2
1