Foto's van Mat '64 in 2015

2015 leek het laatste jaar te worden voor Plan V. Desalniettemin is gebleken dat NS toch nog niet geheel zonder de treinstellen kan. Onderstaand een aantal foto's van het materieel tijdens inzet in 2015. Zowel standaard als uitzonderlijke inzet komen aan bod.
31 maart 2015- Treinstel 466 rijdt hier ter hoogte van Bathmen naar Apeldoorn.
19 april 2015- In Limburg bood er zich ineens een leuk fotomotief aan toen er een weiland op de ouderwetse manier werd geploegd. De 464 is net vertrokken van station Geleen Oost en zal even later te Sittard arriveren.
27 april 2015- Koningsdag betekende ook dit jaar een andere dienstregeling dan gewoonlijk. Het zorgde voor leuke materieelwijzigingen. Er reed Mat '64 tussen Breda en Utrecht. Zo komen hier de 965, 441 en 465 over de brug bij Culemborg.
Nogmaals drie Plan V's in Culemborg op dezelfde dag, maar dan vanaf de zijkant.
25 mei 2015- Drie Plan V stellen hadden de taak om de intercity Berlijn (ICB) te vervangen. De trein kon niet rijden door defect materieel. De Plan V's 444, 446 en 963 reden zodoende van Twente naar Amsterdam, en later als leeg materieel weer terug, wat hier is te zien in de Eempolder.
6 juni 2015- De 963 te Holten.
20 augustus 2015- Geen geweldige foto, maar wel interessant: SGMm 2994 bracht Plan V 456 19 augustus naar Amersfoort. Op deze dag vertrok de trein naar de Nedtrain werkplaats in Maastricht alwaar de 456 van z'n defecten af wordt geholpen.
23 augustus 2015- Terwijl er een militaire trein wordt opgehaald bij Acht passeert Plan V 480 op weg naar het toen nog hetende station Eindhoven Beukenlaan (inmiddels Eindhoven Strijp-S).
25 augustus 2015- De Plan V's waren in dit jaar het meest actief in Limburg. Zo rijden de 954 en 457 hier over een aantal honderden meters station Maastricht Noord binnen.
20 oktober 2015- De 444 reed hier als sprinter van Ede-Wageningen naar Arnhem, en komt op de foto station Oosterbeek binnen rijden. Behalve de 444 was ook de 466 tot in de middag actief in de 7500, maar doordat er onacceptabele teksten binnenin het treinstel waren geschreven werd deze vervangen door DDAR (1734+7344).
Terwijl de avond valt staat Plan V 444 in Ede-Wageningen te wachten op vertrek naar Arnhem. Niet alleen Mat'64 is bijna verleden tijd, ook het station zal binnenkort volledig verbouwd worden.
3 november 2015- Treinstel 466 vertrekt als sprinter naar Arnhem vanuit Ede-Wageningen. Hier staan inmiddels twee meter hoge ProRail hekken waardoor het maken van foto's niet meer goed mogelijk is.
15 november 2015- Net als in 2014 reed er even Plan V als sprinter naar Utrecht Maliebaan, oftewel het Spoorwegmuseum. Het betroffen twee stellen: de 963 en 457. De treinstellen zijn hier net van spoor 2 vertrokken uit Utrecht Centraal.
29 november 2015- Plan V's 963 en 457 remmen af voor station Rijssen.
Op dezelfde dag is de 447 net uit station Hengelo vertrokken op weg naar Apeldoorn.